Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 19, 2012
Image Size
3.2 MB
Resolution
3237×2399
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,402
Favourites
22 (who?)
Comments
40
Downloads
12
×
Frictional Crossovers Day 29: Too much Sanity by SovietMentality Frictional Crossovers Day 29: Too much Sanity by SovietMentality
All those sanity potions may have knocked out Malo's insanity but that headache might remove some of his recent memory, amking it a relif for Daniel and Philip, Malo will be sane once again, but who knows how Daniel and Philip will treat him this time.

PLEASE COMMENT

Philip, Malo and Daniel belong to Frictional Games

Day 28:fav.me/d59k195 Day 30:

:iconphilippenumbraplz::iconsaysplz::iconfreakedplz:
:icondanielamnesiaplz::iconsaysplz::iconufufuplz:
:iconmalodevigny::iconsaysplz::iconthatshorrificplz:
Add a Comment:
 
:iconmaplefire2:
maplefire2 Featured By Owner May 30, 2013
day 30?..... all is lost! ALL IS LOST!!!!!!! :iconendoftheworldplz:
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner May 30, 2013  Hobbyist General Artist
Day 30 is just a sketch in my room hehe and I started making 3-D pics instead as u noticced
Reply
:iconmaplefire2:
maplefire2 Featured By Owner May 30, 2013
still :iconendoftheworldplz:
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner May 30, 2013  Hobbyist General Artist
look at this [link]
Reply
:iconmaplefire2:
maplefire2 Featured By Owner May 30, 2013
lol
Reply
:iconalexus239:
alexus239 Featured By Owner Oct 8, 2012  Student Digital Artist
no day 30? :(
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Oct 8, 2012  Hobbyist General Artist
been highy distracted by other things lately
Reply
:iconalexus239:
alexus239 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student Digital Artist
yay!! a sane malo :D
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Its a relif for daniel and philip lolz
Reply
:iconalexus239:
alexus239 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student Digital Artist
lol XD your drawings are pure art :D
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
heeh why thank you
Reply
:icondeidara1fan:
Deidara1fan Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Sanity Potions I think Malo is... no longer 'in'sane....that will be alot safer for Philip & Daniel and everyone elsa XD
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah and Malo will look much more attractive with a saner face lolz
Reply
:icondeidara1fan:
Deidara1fan Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Oh HELL yeah he would X3
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
He'll be sooooo cuuuute lol
Reply
:icongav-imp:
Gav-Imp Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
Sometimes, extreme sanity can be dangerous too ^^;
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah especially when too much sanity potions are consumed at once
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student General Artist
Oh....TIS TASTY!!!
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
lol whats tasty?
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student General Artist
Insane Malo:....Justine....
Me:Wut he said!
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
LET ME TASTE YOU!

...but he already ate her, wait until Basile comes in lol
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student General Artist
No thanks....let's not forget EMO ALIOS!
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Yeah I had Alois in day 13, 14 and 15 and he will be back
Reply
:icondeidara1fan:
Deidara1fan Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
He will! :D yay Alois is sooo adorable X3
Reply
(1 Reply)
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student General Artist
Haha,at least he's not insane.That's a plusXD
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
indeed :) A sane Malo should be friendly lol
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student General Artist
I wanna see what a SANE MALO acts like,IF THERE IS ONE!!!!
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Yea hehe he'll be sharing his talent eventually, :iconviolinplz:
Reply
:iconredeyedoreos123:
RedEyedOreos123 Featured By Owner Aug 19, 2012  Student General Artist
YEEHEE~!!!!Danny my favorite<3
Reply
:iconanais-chan-14:
Anais-chan-14 Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Poor Malo :pat:

I love your art style~
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
haha thank you and Malo will get better, he's just letting the insanity out
Reply
:iconanais-chan-14:
Anais-chan-14 Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Good! *hugs Malo* XD
You're welcome :)
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
:iconmalodevigny:hehehe
Reply
:iconmeltedclay:
MeltedClay Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Ooh, I love this one. :meow:
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
thank you hehe, malo is letting all the insanity out of his system
Reply
:iconmeltedclay:
MeltedClay Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Poor Malo! D:
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
no worries he'll be feeling all better soon
Reply
:iconmeltedclay:
MeltedClay Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
Oh, thats a relief. :D
Reply
:iconsovietmentality:
SovietMentality Featured By Owner Aug 19, 2012  Hobbyist General Artist
:iconindeedplz:
Reply
Add a Comment: